Friday, February 15, 2008

Eellugu

Hing ihaldas midagi sooja ja tekkis ka sobiv moment minekuks. Need kohad, kuhu olen plaaninud kindlasti minna, tundusid kahtlaselt jahedad praegusel ajahetkel. Seega olin avatud kõikidele pakkumistele.
Teatud osa riike langes ära tänu sellele, et Eestis ei olnud tollel hetkel kollapalaviku vaktsiini. Suur tänu Eesti meditsiin. Aga ikkagi oli kahtlane tõmme Ameerika suunas. Kuna mu elukaaslane on põhimõtetega inimene ja tema USA saatkonda viisat taotlema ei lähe, siis jäi mulle järjest enam silma Dominikaani Vabariik. Samuti jäi silma asjaolu, et eriti soodsad pakkumised on Amsterdamist.
Tänu internetile saigi peatselt üks päris ok pakkumine üles otsitud aga jama oli selles, et sellel firmal on reisi tellimiseks 2 moodust - e-pood, mis eeldab Hollandi aadressit või tasuline telefon, mis eeldab Hollandi telefoni. Ja kodulehel ei olnud mailiaadressit ega miskit. Üle kavaldada neid ka ei andnud. Aga mina olen loll ja jube usin ning leidsin järgmise koha, kus oli veel parem pakkumine. Minu väga skeptiline elukaaslane kikitas selle pakkumise peale kõrvu ja ütles, et tee ära. Seekord tegin tellimuse neti teel ja kavaldasin süsteemi üle :P See kavaldamine käis siis elukoha kohta. Samas sain ma ka aru, miks on Hollandis kanep legaalne - hollandi keel on KOHUTAV. 5 lehekülge hollandikeelset teksti, kus tuleb lünkasid täita, võttis aega tunnikese aga tehtud ta sai, isegi raha sai ära makstud. Ja järgmisel hommikul äratas mind hollandikeelne telefonikõne, milles küsiti kõik andmed üle :D Õnneks suutsin ma neile kiiresti selgeks teha, et hollandi keeles ei ole minuga mõtet suhelda. Otseloomulikult pidi tädi täpsustama üle ka minu koduse aadressi ja Estonia ei kõlanud talle sugugi veenvalt. Aga peatselt sain maili peale kinnituse tellimuse kohta + e-piletid. Lahe, olimegi minemas Dominikaani ja seda tõeliselt soodsa hinnaga. Kusjuures eelmisel õhtul tegin ka kiiresti KLMi bronni Amsterdami ja tagasi ära - minnes kahe lennu vahe 4 h, tagasitulles 2 h, IDEAALNE.
Järgmisel päeval sain taaskord hollandikeelse kõne. Seekord oli teine teenindaja ja ta päris mitu korda üle, et kust pärapõrgust ma pärit olen. Ta ise pakkus Saksamaad ja kui ma E-Stonia välja käisin, siis oli teiselpool totaalne hämming. Kuna muidu oli väga jutukas tädi, siis täpsustasin ka üle kindlustuse osa. Nimelt oli tellimust tehes kohustuslik kindlustuse tegemine, samas see tädi väitis, et mittehollandlastele see kindlustus ei kehti. Palusin tal täpselt järgi uurida, mis värk on ja mulle maili peale infot saata.
Mail tuli ning see oli lausa rõõmustav - hollandlased tahtsid mulle 100 euri tagasi maksta. AGA nad nõudsid minult Hollandi pangakontot selleks. Tore nali küll eksole. Pakkusin neile Brüsselis elava sõbrantsi kontot, see ei sobinud. Peale seda ei jäänud muud üle, kui hakata Hollandis elavaid eestlasi otsima. Peale mõningast otsimist leidsingi ühe hästi kena inimese (suur tänu trip.ee) ja sain raha tagasi. Tegelikult on lahe, et maailm on nii väike.
Lisaks veel hakkasin suhtlema Dominikaanis elavate eestlastega ning peagi oligi minekupäev käes...

No comments: