Tuesday, November 13, 2007

Guangzhou-Tallinn

Hommik oli varajane. Tavapäraselt oli meil ilma hommikusöögita pakett aga sellisel kellaajal ei huvitanud see söök ka mind eriti.
Pakkisime asjad ja vinnasime asjad respasse. Seal oli ees üks eriti närviline vene tüüp, kes üritas teha check out´i. Loomulikult oli vaja eelnevalt toateenijal tuba üle kontrollida jne aga tüübil oli 1 h pärast lennuk väljumas. Kõige tipuks leidis toateenija tema mobla hotellitoast. Venelane seletas täiesti korralikus inglise keeles, et ta tuleb nädala pärast tagasi ja siis võtab oma mobiiltelefoni ja tal on kiire jne. Tütarlaps letis ei saanud mitte muffigi aru. Ja seda hullem segadus saabus kui venelane lihtsalt mingil hetkel haaras oma asjad ja jooksis maja ees ootava auto peale. Me siis seletasime väääga aeglaselt, et noormees tuleb tagasi nädala pärast aga päris aru teenindaja vist ei saanudki. Ega meilgi see check out kiiremini läinud aga õnneks meil nii kiire ka polnud.
Bussi peale otsustasime jalgsi minna ja see oli päris põnev teekond. Ümberringi asuvate nn näitusmüügihallide ees elavad kodutud olid just parasjagu ärkamas. Väike tekike külje all ja teine tekike peal, mõni magas, mõni juba ringutas, mõni tegi hommikuvõimlemist. Samas kuritegelikud nad välja ei paistnud.
Raudteejaama lähedal asuvas bussipeatuses saime kohe bussi peale ja peatselt olimegi lennujaamas.
Seisime check in´i järjekorda ja järsku kuulsin enda selja taga eesti keelt. Tervitused meie reisikaaslastele, igavesti tore oli tagasi lennata. Seda ka muidugi, et lennuki väljumine Guangzhoust hilines ja kohvi maksis sealses lennujaamas 90 eeku.
Helsingisse jõudsime peaaegu õigeaegselt ja Aero lennukid olid justkui vahepeal suuremaks veninud.
Tervitused ka Eesti tollile, kes meid kinni nabis. Oma olemasolu tuleb ikka õigustada. Eriti kui esitatakse küsimusi, kas teil on ikka Eestist ostetud fotokaamera kotis. Isegi kui ei oleks olnud Eestist ostetud, siis pakendit jms ei olnud ju.
Aga kokkuvõttes võib öelda, et väga suur osa Hiinast jäi veel nägemata, seega plaanin ma selle tee millalgi uuesti jalge alla võtta.